Tallinki uus Tallinna-Helsingi liini kiirlaev MyStar, mis pidi ettevõtte viimaste plaanide kohaselt opereerimist alustama 1. detsembrist, järgmisel nädalal siiski reise ei alusta.
Viperused Tallinki uue kiirlaevaga jätkuvad, MyStari liiniletulek lükkub taas edasi
Möödunud nädalavahetusel toimunud käigukatsetel selgus, et laeva käiturid vajavad täiendavat reguleerimist ja häälestamist ning nende tööde lõpule viimiseks vajab Rauma laevatehas lisaaega.
«Kahjuks ei olnud MyStari viimaste käigukatsete tulemused rahuldavad, mistõttu suundus laev eile hommikul tagasi Rauma laevatehasesse täiendavateks töödeks. Teeme laevatehasega jätkuvalt väga tihedalt koostööd selleks, et liinile jõuaks parim võimalik laev ning me ei ole valmis laeva tehnilise poole pealt tegema ühtegi kompromissi, seega jätkame tööd parima tulemuse nimel seni, kuni vaja. Tänase seisuga ootame Rauma laevatehaselt uut infot selle kohta, mis hetkeks kõik vajalikud tööd lõpetatud saavad, mis hetkel on laev valmis suunduma viimastele käigukatsetele ning millal on laeva üleandmist oodata,» kommenteeris laeva üleandmise viibimist Tallinki peakapten Tarvi-Carlos Tuulik.
Tallink vabandab kõigi klientide ees, kes viimaste kuude jooksul mitmel korral MyStarile pileteid on ostnud ning annab esimesel võimalusel kõigile reisijatele teada, millal MyStari liiniletulekut on oodata.
Laeva üleandmine Tallinkile on mitu korda edasi lükkunud. Juulis teatas laevatehas, et laev antakse ettevõttele üle septembris. Veel hiljuti reklaamiti, et reise alustatake novembris, kuid esimestel proovisõitudel ilmnesid tehnilised probleemid, mistõttu laeva ei saanud üle anda.
MyStari ehitamine algas Rauma laevatehases 2020. aasta aprillis. Algsete plaanide järgi pidi laev alustama tööd selle aasta jaanuaris.
MyStari hilinemisest lähtuvalt jätkavad Tallinki kiirlaevad Star ja Megastar seni oma tavapärases graafikus kumbki kuue väljumisega päevas, kuni MyStari saabumiseni.