Alates oktoobrist on seoses Eesti Energia universaalteenusega pöördunud Omniva postkontoritesse üle 1700 eraisiku, et kontrollida oma elektrilepingut või esitada liitumis- või loobumisavaldusi.
Elektri universaalteenus tõi Omnivale lisatööd
Omniva juhatuse liikme Kristi Undi sõnul on kliendid soovinud veenduda oma lepingu universaalteenusele üleminekus ja esitanud avaldusi lepinguga liitumiseks või esitanud loobumisavaldusi.
Eesti Energia kodukliendid, kelle elektri universaalteenus on soodsam kui nende praegune pakett, viidi automaatselt üle universaalteenusele. Omniva postkontorites pakutakse lisavõimalust esitada avaldus Eesti Energia elektri universaalteenusega ühinemiseks või sellest loobumiseks neile isikutele, kes vajavad selleks abi või kellel puudub endal digivõimalus.
Eraisikud saavad postkontoris küsida ka nõu ja infot universaalteenuse kohta, kontrollida üle, kas Eesti Energia elektrileping läheb automaatselt üle universaalteenusele jms. Postkontoris saavad seoses universaalteenusega avaldusi esitada ainult eraisikud ning see on võimalik kuni aasta lõpuni.