Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

E-smaspäeva sooduspakkumisi teeb ligi 300 veebipoodi

Copy
Üks kampaania osaline on näiteks Sportlandi veebipood.
Üks kampaania osaline on näiteks Sportlandi veebipood. Foto: Margus Ansu

Täna, 14. novembril korraldab Eesti e-kaubanduse liit ühiskampaania E-smaspäev, milles osaleb ligi 300 veebipoodi.

Valdav osa müüjaid pakub täna ostjatele vähemalt 20 protsenti suurust soodustust, kuid on ka 30–40-protsendilisi või veel suuremaid allahindlusi, selgitas Eesti e-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

Ta soovitab tarbijal sobiva kauba valikul ka jälgida, millised on e-poe tarne- ja muud mugavat ostukogemust toetavad tingimused. «Paljud veebipoed pakuvad näiteks 1–2 päeva tarnet. Samuti on kaup võimalik vajadusel 14 päeva jooksul väga lihtsasti tagastada ja tagatud on mugav eestikeelne klienditeenindus,» loetles Väät.

Tema sõnul on suur eelis veebipoodidel, kes suudavad pakkuda 7-päevast komplekteerimist ehk siis e-pood töötab iga päev, mitte ainult esmaspäevast reedeni.

Mullu E-smaspäeval paisus maksekeskuse andmeil siinse e-kaubanduse käive võrreldes tavapäevaga kolmekordseks. Kui eestlased e-ostlevad päevas 5–7 miljoni euro ulatuses, siis ühiskampaania päeval ostetakse veebipoodidest 15–21 miljoni euro eest,» kommenteeris Väät. E-kaubanduse osa moodustab jaekaubanduse kogumahust juba ligi 25 protsenti, kuine kasv aasta võrdluses on 20–30 protsenti.

E-smaspäeva kampaania vältab 14. novembri südaööni. Eesti e-kaubanduse liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, et tagada aus, usaldusväärne ja mugav ostlemine.

Tagasi üles