Erinevad pakkumised

Anu-Mall Naarits
, www.turundusproff.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

“Ohoo, iga viies klient reageeris!” rõõmustas Martin, vaadates eelmisel nädalal tehtud e-postikampaania tulemusi.

Seda lojaalsetele klientidele ettevalmistatud pakkumist oli ta lihvinud kaua. Lõpuks otsustas, et katsetab kahe erineva pakkumisega, millest ühes oli pakkumine osta kolm toodet kahe hinnaga ja teises 30% allahindlust. Esimesele pakkumisele reageeris tema kahesajast kirjasaajast 15, teisele aga sajast saajast koguni 20. Sellist tulemust poleks ta eales oodanud.

Samas küündis esimese postituse saajate keskmine ost ligi 1000 kroonini, teistel oli see vaid 300 krooni.

Missugust tüüpi pakkumise peaks Martin oma klientidele järgmisel korral tegema, et saavutada parim müügitulemus? Põhjenda.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles