Üle Eesti tegutseval ettevõttel on mitu kohalikku müügipunkti, igal müügipunktil on oma juhataja. Pärnu müügipunkti juhib Teet, kes tunneb väga hästi oma valdkonda ning on eelmistes sama tasemega ametites suurepäraselt hakkama saanud.
Kaks korda sama reha otsa
Teet on olnud ametis juba aasta-paar, kui müügipunktis ilmneb mitu olulist vajakajäämist. Tippjuht Jaanile sai teatavaks, et Teedul on alluvatega suured probleemid – ta ei tulnud nende juhtimisega lihtsalt toime. Vastuolu kajastus juba ka klienditeeninduses ja tõi kaasa müügi vähenemise. Kõigele lisaks avastati inventuuri käigus ka puudujääk. Jaan leidis, et kõige õigem on Teet ametist vabastada.
Müügipunkti uueks juhiks kutsus Jaan Roberti, kel oli samuti analoogse töö kogemus ning keda Jaan samuti juba aastaid teadis. Kulus taas aasta-paar, Jaan oli Pärnu müügipunkti ja selle probleemid juba unustanud, kui Jaani üllatuseks selgus, et ka Robertil on täpselt samad probleemid – ei saa ta meeskonnaga hakkama ning ka müük ei lähe kuigi hästi. Klientide arv muudkui vähenes ja puudujääk kasvas.
Mida peaks Jaan ette võtma?