Kestlikkuse aspektid on omavahel seotud vastastikuste mõjude kaudu. Põhjalikumalt on neid aspekte kajastatud ÜRO 17 kestliku arengu eesmärgis, mis kujutavad endast teejuhiseid nii riikidele kui ka ettevõtjatele, mõeldes ühiskonna ja keskkonna kestlikule arengule. Ettevõtjad peaksid pikaajaliste arenguplaanide koostamisel arvestama nii nende eesmärkidega kui ka nendega kaasnevate globaalsete ja kohalike riskidega. Ettevõtja valik käsitleda ühte aspektidest ei pruugi olla piisav, et tagada tasakaalustatud pikaajalist kasvu, mistõttu tasub arvestada, et kõik need 17 tasandit on seotud ning täiendavad üksteist. Kui ühega tasanditest arvestata piisavalt, võib tõeliselt heade algatuste üldine positiivne mõju olla väiksem soodsate pöörete elluviimiseks selles valdkonnas, mida tahetakse muuta. Seetõttu tegelevad üha enamate Läti äriühingute juhtkonnad väga teadlikult ettevõtjate kestlikkuse strateegiate väljatöötamisega, milles hõlmatakse mitmeid omavahel seotud kestlikkuse aspekte. Kauplusteketi Rimi Estonia kestlikkusvaldkonna juhi Katrin Batsi sõnul usub äriühing lähenemisse, mis toob vastastikust kasu nii ühiskonnale kui ka ettevõtjatele, ning juhib inimeste tähelepanu näidetele, mille korral on see koosmõju ja hüved selgelt hoomatavad. „Tehes head loodusele, panustame samas ka ühiskonna arengusse ja heaolusse, seistes hea ka selle eest, et inimesed tunnetaksid oma elu paranemis ning selle muutumist mugavamaks ja toimivamaks. Lihtne näide on digikviitungid – alates ajast, mil Rimi võttis kasutusele digikviitungite saamise võimaluse, ei pea kliendid tšekke enam oma rahatasku või koti sügavustest otsima. Need on mugavalt leitavad Rimi mobiilirakendusest. Sellega säästame loomulikult loodusressursse, mitmeid tonne paberit või, nagu me ise arvutame, 2000 km jagu tšekilinti.“