Ka Eestis tegutseva Leedu rõivamüüja Apranga jaekäive kasvas oktoobris aastavõrdluses 23,9 protsenti, 28,4 miljoni euroni, Eestis oli käibekasv 10,6 protsenti.
Aprangal oli Eestis Baltimaade kõige kehvem müügikasv (1)
Leedus oli oktoobri käive 17,3 protsenti suurem kui mullu samal ajal, teatas Apranga börsile. Lätis oli kasv koguni 57,6 protsenti, peamiselt küll 2021. aasta oktoobris riigis kehtinud koroonapiirangutest tingitud madala võrdlusbaasi tõttu, teatas ettevõte börsile.
Aasta esimese kümne kuu kogukäive oli 237,2 miljonit eurot ehk 31 protsenti enam kui aasta varem samal perioodil ning 19,7 protsenti enam kui 2019. aastal. Sealjuures kasvas käive võrreldes 2021. aasta jaanuari–oktoobri kogukäibega Leedus 25,3 protsenti, Lätis 52,3 protsenti ja Eestis 24,6 protsenti.
Apranga aktsia on kuuga kerkinud 4,67 protsenti. Samas mullu sama ajaga võrreldes on aktsia väärtusest kadunud 0,52 protsenti ning viie aasta taguse ajaga võrreldes on aktsia väärtusest kaotanud 26,73 protsenti.
Grupil on praeguse seisuga kokku 168 kauplust, millest 100 asuvad Leedus, 44 Lätis ja 24 Eestis. Kaupluste pindala on 90 600 ruutmeetrit, 2,5 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.
Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull & Beari ja Stradivariuse tooteid.