Mille eest sa pitsitava hinnatõusu ajal oma tööandjat kiidad?

PM Majandus
Copy
Kiida oma tööandjat.
Kiida oma tööandjat. Foto: Erakogu/ Marketingi Instituut

Oktoobri lõpuni on võimalus enda tööandjat kiita. Tänavuste  kiituste keskmes on ettevõtjate oskus hoida oma töötajate heaolu energiakriisi ja inflatsiooni kiuste.

«Oleme seda konkurssi korraldanud juba üheksa korda ning kogunud kiitusi enam kui tuhandele ettevõttele ja organisatsioonile. Seekordne kampaania saab aga kindlasti olema varasematest erinev, sest kasvava majanduse ajal suudavad juba päris paljud Eesti organisatsioonid olla suurepärased tööandjad, kuid kui paljud neist ka keerulisel kriisiajal töötajate tunnustust hoida ja kasvatada suudavad, on iseasi,» märkis kampaania eestvedaja Anu-Mall Naarits.

Kiidetud organisatsioonid saavad võimaluse kandideerida tööandja brändi auhinnale – «Unistuste Tööandja» tiitlile.

«Kiida Tööandjat» kampaania kraames oodatakse kiitusi konkreetsetele organisatsioonidele siin.

«Ükskõik, millises suures või väikeses Eesti organisatsioonis sa ka ei töötaks, palun mõtle hetkeks, milles sinu tööandja on just sel aastal olnud tubli, paistnud silma, suutnud ületada ootusi,» kutsus Anu-Mall Naarits kõiki Eesti tööinimesi kampaaniasse panustama. «Palun võta hetk ja tunnusta oma tööandjat! See väike märkamine võtab vaid 1-2 minutit aga aitab leida ja väärtustada tõelisi kangelasi.»

Kriisi kerkivad esile uued tööandjad ja hinnatakse ümber väärtused

Naarits selgitas, et Venemaa-Ukraina sõja, energiakriisi ja majanduskasvu pidurdumise tingimustes on kasvanud tööpuudus ning mitmed seni tublid tööandjad on sunnitud koondama või vähemasti palgatõusuga ootama. «See kindlasti ei mõju tööandjate kuvandile hästi ja ilmselt kärbitakse ka mitmeid muid kuluartikleid, mida heal ajal töötajatele pakkuda suudeti,» selgitas ta. 

Samal ajal kasvab kiiresti vajadus töökäte järele teistes sektorites, kus tööandjatel tuleb kiiresti ja oskuslikult uute abikäte- ja ajude kaasamiseks oma sõnumite ja pakkumistega välja tulla.  «Tänu neile muutustele saame ilmselt sel aastal näha ja kuulda mitmetest uutest varem kiituste-ringist välja jäänud ettevõtetest ja organisatsioonidest, kes oma eeskuju, käitumise ja pakkumistega töötajaid ahvatleda suudavad.»

Ennekõike oodatakse Naaritsa ütlusel töötajatelt kiitusi, mis mõjusid oma töökohas erilise ja vajalikuna ja mis tõstsid töökoha väärtust töötaja silmis. Osadele inimestele läheb korda üks, teistele teine asi. «Võimalik, et teid inspireeris, et teie asutus aitas Ukraina põgenikke, võimalik aga, et suudeti ära hoida valus koondamislaine tööd targalt ümber korraldades,» selgitas ta.

Kiitmiste tulemusena, millele lisandub  organisatsioonide ning nende töötajate põhjalik küsitlemine ning tegevuste analüüs, antakse välja Unistuste Tööandja tiitel.

Varasematel aastatel on Unistuste Tööandjaks nimetatud sellised organisatsioonid nagu Sisekaitseakadeemia, LHV Pank AS, SA Teaduskeskus AHHAA, Ericsson Eesti AS, Pipedrive OÜ, Päästeamet, Elisa Eesti AS ja eelmisel aastal AS Nortal.

Unistuste Tööandja konkurssi viib läbi Marketingi Instituut koostöös CV-Keskuse ja tunnustatud Eesti personalijuhtidega.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles