Päevatoimetaja:
Sander Silm

Robuse tooted jõuavad Põhjamaade jaekettide sortimenti

Copy
Robus Athleticsi kodused treeningvahendid.
Robus Athleticsi kodused treeningvahendid. Foto: Hans Markus Antson

Tallinna börsi alternatiivturul First North kaubeldav sporditehnoloogia ettevõte Robus alustas koostööd Soome edasimüüjaga Nice-Trading OY, et Eestis toodetud kodune treeninginventar jõuaks müügile Skandinaavia spordikauplustesse.

Ettevõtte Euroopa disainipatendiga kaitstud treeninginventar jõuab lähikuudel jaekettidesse Stadium, Intersport ja Team Sportia, teatas ettevõte börsile.

Robuse juhi Mikk-Alvar Olle sõnul on seni Robuse peamiseks turustuskanaliks olnud internet, kuid uute turgude võitmisel on oluliseks lüliks ka jaeketid. Distributsioonipartneriks valiti Nice-Trading OY, kelle tooteportfelli kuuluvad ka kaubamärgid Rip Curl, 47’ Brand, BioSteel ja Nutcase.

«Meie visioon Robuse edukaks turustamiseks Skandinaavias ühtis juba esimesest kontaktist, mis on tulemusliku koostöö üks põhilisi alustalasid. Samuti on Põhjamaad juba praegu Robuse üks tähtsamaid turge, mistõttu on seal jaekettidesse sisenemine oluliseks verstapostiks,» lisas Olle.

Robuse ja Nice-Trading OY esindusõiguse koostöö sõlmiti oktoobris ning kehtib aasta aega.

Tagasi üles