Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Snap kaotas aeglustuva reklaamikasvu tõttu veerandi oma väärtusest

Copy
Snapchati logo.
Snapchati logo. Foto: Dado Ruvic

Snap ei prognoosinud neljapäeval tulude kasvu tavapäraselt hõivatud pühade kvartalis, saates hoiatussignaali, et kasvav inflatsioon ja sõda Ukrainas võivad kahjustada teisi reklaamitulust sõltuvaid tehnoloogiaettevõtteid.

Snapchati emaettevõtte aktsia kukkus neljapäeval enam kui 26 protsenti, kuna kvartali tulude aruanne näitas, et tulud vähenesid seoses reklaamijate poolsete kulutuste kokkutõmbamisega.

Snap teatas, et äsja lõppenud kvartali tulud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama perioodiga vaid 6 protsenti 1,13 miljardi dollarini, mis võib olla eelaimus teiste tehnoloogiafirmade nagu Google'i ja Meta jaoks, kes sõltuvad oma raha teenimisel veebireklaamidest.

Tagasi üles