Kannapööre Netflix laseb hinna alla ja reklaami sisse

Merike Lees
, majandusajakirjanik
Copy
Foto: Shutterstock

Tellijaid kaotav Netflix laseb novembri algusest hinna alla ja reklaamid sisse ning toob turule odava baaspaketi.

Uus reklaamidega pakett maksab 6,99 dollarit kuus ja käivitub novembri algul.

Uus pakett sisaldab keskmiselt neli kuni viis minutit reklaame igas tunnis ja see ei anna kasutajatele võimalust filme ja telesarju alla laadida. Litsentsipiirangute tõttu ei ole esialgu saadaval teatud telesarjad ja filmid.

Reklaamid on 15 või 30 sekundi pikkused ja neid esitatakse enne saadet ja selle ajal.

Netflix on aastaid tõrjunud reklaamide kaasamist. Nüüdne kontseptsiooni muutus tuleneb sellest, et Netflix kaotas aasta esimese kahe kvartaliga tellijaid. Ettevõttel on maailmas umbes 221 miljonit tellijat, mis teeb sellest suurima ülemaailmse voogedastusteenuse.

Netflixi hind 6,99 dollarit kuus on odavam kui reklaamitoega Disney+ ja Hulu, mis mõlemad maksavad 7,99 dollarit kuus, kui Disney+ reklaamiplatvorm detsembris käivitatakse. HBO Max koos reklaamidega on 9,99 dollarit kuus.

Netflix määras teenuse hinna nii, et sel oleks ettevõtte tuludele neutraalne kuni positiivne mõju. See viitab sellele, et Netflix saab reklaamitulu kasutaja kohta vähemalt 3 dollarit kuus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles