Eesti on kaubanduskeskuse usku - üle 80 protsendi elanikest teeb oma ostud keskustest

BNS
Copy
Rahvas Ülemiste keskuses.
Rahvas Ülemiste keskuses. Foto: Raul Mee

Kantar Emori ostukäitumise eksperdi Kersten Jõgi sõnul on kaubanduskeskuste tähtsus kaupade ja teenuste tarbimisel jätkuvalt kõrge – lõviosa ehk üle 80 protsendi elanikest teeb oma ostud keskustest.

«Samas on kiirelt kerkinud hinnad mõjutanud kõikide suuremate kaubanduskeskuste hinnakuvandit ebasoodsuse suunas,» märkis Jõgi pressiteates. Samuti on sel aasatal märgata väikest langust keskuste söögikohtade külastajaskonna seas.

Kantar Emori värskest Tallinna kaubanduskeskuste trendiuuringust selgub, et Ülemiste keskus püsib kaubanduskeskuste seas jätkuvalt esikohal, olles selgi aastal liider nii tuntuse, ostjaskonna kui ka kuvandi osas.

Ülemiste keskust peab parimaks tööstuskaupade ostukohaks 34 protsenti Tallinna ja Harjumaa elanikest. Järgmiste esikolmikusse kuuluvate keskusete mainitud näitaja oli vastavalt 24 ja 22 protsenti.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles