Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga Balti riikides kokku 21 protsenti ja ulatus septembri lõpus 151 430-ni, võrreldes kvartal varasemaga jäi tellimuste hulk samale tasemele.
Ekspress Grupi kolmanda kvartali digitellimused kasvasid (1)
Eestis uudisteportaali Delfi, Eesti Päevalehte, Maalehte, Eesti Ekspressi ja ajakirju kirjastava AS Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 7 protsenti, ent võrreldes tänavu teise kvartaliga vähenes 7 protsenti, teatas Ekspress börsile.
50-protsendiliselt Ekspress Grupile kuuluva Õhtuleht Kirjastuse digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 23 protsenti, kvartaliga aga 6 protsenti, ulatudes 23 548-ni. Geenius Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aastaga 51 protsenti ja kolmandas kvartalis 14 protsenti 5162-ni.
Lätis kasvas Delfi digitaalsete tellimuste hulk võrreldes eelmise aastaga 40 protsenti ja kvartaliga 16 protsenti 21 035-ni. Leedus kasvas Delfi digitellimuste hulk aastaga 61 protsenti ja kvartaliga 7 protsenti, ulatudes 23 765-ni.
Ekspress Grupi juhatuse esimees Mari-Liis Rüütsalu kommenteeris, et kõige rohkem kasvas Õhtulehe digitaalsete tellimuste arv, mis näitab, et seni paberkandjat eelistanud kliendirühmad võtavad samuti digitaalset meediatarbimist üha rohkem omaks.
«Suhtarvuna näitas digitellijate arv suurimat tõusu Leedus ja Lätis, kus digitaalsele tellimusmudelile üleminek algas Eestist hiljem ja kus me näeme ka lähiajal edasist kasvupotentsiaali,» lisas Rüütsalu börsiteates.
Delfi Meedia lugejate arvu kvartaalse vähenemise põhjustas tema sõnul ühekordne otsus lõpetada digitellimuste vahendamine telekomifirma Telia klientidele ja keskenduda tellimuste müügile otse lõppkliendile. «Näeme sellel otsusel pikaajaliselt positiivset mõju Delfi Meedia digitaalse tulu kasvule. Telia tellimuste lõpetamist arvesse võtmata kasvas Delfi Meedia digitellimuste arv Eestis viimases kvartalis 3 protsenti ja aastases võrdluses 21 protsenti,» tõi juhatuse esimees välja.