Reservedi ja Sinsay omanikfirma pürib Eesti moekaubanduse turuliidriks

Toimetas Carl-Robert Puhm
Copy
Kohtla-Järvel avatud kauplus Sinsay.
Kohtla-Järvel avatud kauplus Sinsay. Foto: LPP Estonia

Moekaubamärkide Reserved, Cropp, Mohito, Sinsay ja House esindaja LPP Estonia teatel on neil plaanis tõusta Eesti moekaubanduse jaeturuliidriks.

«Hetkel ei ole Eesti moekaubamärkide jaeturul valitsevat liidrit – esinelikusse kuuluvate kettide turuosad on suhteliselt võrdsed, kõikudes 9-11 protsendi vahel. Näeme turul enda jaoks suurt potentsiaali ning tuginedes headele majandustulemustele oleme alustanud jõulise laienemise ja turuosa kasvatamisega,» kommenteeris möödunud aasta majandustulemusi LPP Estonia tegevjuht Kaidi Kask.

2021. aastal moodustas LPP Estonia OÜ müügitulu 35,6 miljonit eurot, kasv võrreldes 2020. aastaga oli ligi 40 protsenti. Ärikasum kasvas samal ajal aga ligi 150 protsenti ning ulatus kahe miljoni euroni. Kui 2021. aastal avas LPP Estonia ühe uue kaupluse, siis 2022. aastal jooksul avab LPP Estonia Eestis viis uut kauplust ning laienemine jätkub ka järgmisel aastal, teatas ettevõte.

«Võime öelda, et ujume vastuvoolu: ajal, kui teised kärbivad kaubanduspindu, avame meie uusi brändikauplusi ning laieneme üle Eesti,» lisas Kask.

Enim saab portfellis hetkel tähelepanu Sinsay moebränd, mis laiendas augustis Ülemiste kauplust ning tegi uksed lahti Võrus, Kohtla-Järvel ja Haapsalus. Novembris avatakse kauplus Mustamäe keskuses ja Jõhvis Tsentraali kaubanduskeskuses. Järgmisel aastal jõuab Sinsay ka Viljandisse ja Kurnasse.

«Soovime oma haaret laiendada erinevatesse Eesti nurkadesse, mõtleme ka Kuressaare, Rakvere ja Valga peale. Meie eesmärk aga ei ole ainult tulla oma kliendile lähemale, vaid panustada ka kohaliku elu edendamisse ning luua maapiirkondades uusi töökohti,» lisas Kask.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles