Rahapuuduse tõttu pühitakse tolm 2+1-maanteede plaanidelt (4)

Carl-Robert Puhm
, majandusajakirjanik
Copy
Seniste plaanide järgi tuleks Eestis järgmise seitsme aastaga ehk aastaks 2030 neljarajaliseks ehitada 340 kilomeetrit teid. Praeguse ehitustempoga kuluks selleks aga vähemalt 34 aastat.
Seniste plaanide järgi tuleks Eestis järgmise seitsme aastaga ehk aastaks 2030 neljarajaliseks ehitada 340 kilomeetrit teid. Praeguse ehitustempoga kuluks selleks aga vähemalt 34 aastat. Foto: Marianne Loorents

Kui Jüri Ratase (Kesk­erakond) teine valitsus 2019. aastal ametisse asus, lubas vastne võimuliit trummipõrina saatel põhimaanteed kibekiiresti neljarajaliseks ehitada ja 2+1-lahendused minevikku jätta.

Kolm aastat hiljem ei kehti enam kumbki välja antud veksel.

«Lootus 2030. aastaks põhisuunad neljarajaliseks ehitada ei ole mitte kadumas, vaid ammu kadunud,» hindab Eesti Taristuehituse Liidu ja TREV-2 juhatuse esimees Sven Pertens. «Meie viimaste aastate ehitustempo on olnud üheksa-kümme kilomeetrit aastas. Võttes aluseks, et Eestis on neljarajaliseks ehitamata veel umbes 340 kilomeetrit teid, läheb meil sama tempoga jätkates veel 34 aastat,» selgitab ta olukorda.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles