Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

E-smaspäeval teeb 275 veebipoodi sooduspakkumisi

Copy
Veebipood.
Veebipood. Foto: Eero Vabamägi / Postimees

Täna, 5. septembril toimub E-smaspäev, milles osaleb seekord 275 veebipoodi. E-kaubanduse liidu ülipopulaarne kampaania toimub sel aastal koguni kolm korda.

«Silmatorkav, et enamik müüjaid pakub täna ostjatele vähemalt 20 protsendi suurust soodustust, kuid on ka allahindlusi 30–40 protsenti või veel rohkem,» ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu korraldatav e-ostlemise päev, kus veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. Kampaania eesmärk on tutvustada Eesti e-poodide kasutajasõbralikke ning turvalisi lahendusi.

E-smaspäeva kampaania vältab terve 5. septembri, kuni südaööni. E-kaubanduse liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab ausa, turvalise ja mugava ostlemise.

Maksekeskuse andmeil paisus eelmisel E-smaspäeval siinse e-kaubanduse käive lausa kolmekordseks võrreldes tavapäevaga. «Kui eestlased e-ostlevad päevas 5–7 miljoni euro ulatuses, siis ühiskampaania päeval ostetakse veebipoodidest 15–21 miljoni euro eest,» kommenteeris Väät.

Möödunud aastal kasvas Eestis e-ostlemine rohkem kui miljardi euro võrra ehk 50%, mis teeb kokku 2,5 miljardit eurot. «E-kaubanduse osa on jaekaubanduse kogumahust juba üle 20%. Sel aastal ületab e-kaubandus jaekaubanduse kogukäibest ilmselt juba 25% piiri, kasvades aasta võrdluses iga kuu 20–30%,» lisas Väät.

E-smaspäeva on seni korraldatud kaks korda aastas, novembrikuu ja maikuu teisel esmaspäeval. 

Eesti E-kaubanduse Liit on 2008. aastal loodud katusorganisatsioon, kuhu kuulub ligi 500 ettevõtet ning liit väljastab ka turvalise ostukoha usaldusmärgist.

Tagasi üles