Päevatoimetaja:
Sander Silm

SUP-laudade buum Eesti vetel jätkub

Copy
SUP - lauasõitja (Stand Up Paddle) pärast võistlusel finišeerimist
SUP - lauasõitja (Stand Up Paddle) pärast võistlusel finišeerimist Foto: CHINE NOUVELLE/SIPA

Sel suvehooajal osteti aerusurfi ehk SUP-laudu ligi 50 protsenti rohkem kui 2021. aastal ning kolm korda rohkem kui kajakke ja täispuhutavaid paate.

«Märkasime juba eelmisel aastal SUP-laudade müügibuumi, kuid sel aastal on müük veelgi muljetavaldavam. Usume, et lagi ei ole veel saavutatud ning veesport on populaarsuse tõusuteel,» ütles Kaup24 kommunikatsioonijuht Kristiina Vahesalu pressiteates. Tema sõnul eelistavad ostjad tooteid, mida on mugav transportida ning näiteks järvele kaasa võtta.

SUP-laudade populaarsust seostab ta inimeste suurenenud aktiivsusega ja vaba aja veetmisega kohalikel veekogudel. «SUP-laudasid on lihtne kasutada ja sellega saavad hakkama ka lapsed. Teine eelis on see, et nendega sõites saab mitte ainult sportida, vaid ka loodust nautida,» lisas ta.

Vahesalu sõnul on SUP-laudade järel teine populaarne toode täispuhutav paat, mille müük jääb samale tasemele kui mullu. Kolmandal kohal on kajakid, mille müük oli sel suvel ligikaudu 20 protsenti suurem kui aasta tagasi.

Tagasi üles