BonBon Lingerie on Eesti disainpesu vaieldamatu liider ja üha enam kinnitatakse kanda ka välisturgudel. 2004. aastast turul olnud pesupoe eesmärk on alati olnud naiste ja naiselikkuse võimestamine läbi unikaalse kontseptsiooniloome ja kvaliteetse ning jätkusuutliku kodumaise tootmise.
Eesti naised väärivad kõrgeima võimaliku kvaliteediga pesu
BonBon Lingerie disainer Mirjam Mäeots-Kirisberg lähtub oma töös ettevõtte peamistest väärtustest, milleks on naiseliku enesekindluse ja seksuaalsuse rõhutamine läbi luksuslike detailide ja provokatiivse elegantsi, kõrgeim võimalik kvaliteet ja jätkusuutlik disain ning killuke müsteeriumit, mille tagab brändi pühendumine loovusele ja fantaasiatele.
Oskusliku disainerina loob Mirjam ka võhiklikule silmale terviklikke detaili- ja nüansirikkaid pesukollektsioone.
BonBon seisab väga kindlalt oma väärtuste eest ja ühiskondlike seisukohtade võtmine on nende jaoks väga oluline. Nii evitakse uhkusega jätkusuutlikkust – ökoloogilise jalajälje vähendamiseks pannakse palju rõhku tekstiilide taaskasutamisele ja tootmismahtude kalkuleerimisele, et ennetada ületoodangut; BonBoni käsitsi valmistatud pesu tagab kandjale kõrgeima võimaliku kvaliteedi, seda toetab vastupidavate ja eetiliselt toodetud materjalide kasutamine.
Eestimaise toodanguga panustatakse kohaliku majanduse arengusse. Töötajaid hoitakse – nende suurepäraste töötingimuste ja ohutuse tagamine on äärmiselt oluline. Kliente hinnatakse, pakkudes pesule eluaegset garantiid, mis tähendab, et BonBon Lingerie pesu on riskivaba investeering.
BonBon on esimene avatud lõikega pesu disainija Eestis ning tuntud just oma buduaarikollektsioonide poolest. Kusjuures algava sügishooaja kollektsioonidest leiabki valdavalt buduaaripesu.
Sügishooaja kollektsioonid on inspireeritud peadpööritavatest meloodiatest
“Nagu üks peadpööritav muusikavideo, räägib uus hooaeg loo erinevatest naistest, nii võitlejatest, vabaduseihkajatest, kui ka kirglikest armastajatest, keda esindavad kollektsioonide metsikud kauboitüdrukute persoonad,” just nii algab BonBonis 2022. aasta sügis.
Kollektsioonide Birdie, Bite Me ja Coco Hearti pits ja lõiked on inspireeritud muusikast ja toovad tagasi nii mõndagi populaarset lähiajaloost. Näiteks on 2000ndate alguse hõngu nii Bite Me kui Coco Hearti kollektsioonides, millest esimese kirjeldamisel võib kasutada sõnu pop-punkilik, kalk, ent ihalev ja teise kirjeldamiseks müstilist jõulisust ja ebamaist kirge. Coco Heart saabub müügile juba 27. septembril.
Populaarsesse buduaarikollektsiooni lisanduvad eksklusiivse uue tootena Coco Heart erootilised avatud püksikud. Taas müügil on ka kauaoodatud balkonett-lõikega tugikaartega rinnahoidja. Samuti märgib Bite Me pesufännide väljamüüdud lemmikaksessuaari naasmist, mille eksklusiivne hõbedaste rõngastega disain on inspireeritud BonBoni signatuurkehakaunistustest.
Loe lähemalt sügishooaja pesutrendide kohta BonBon Lingerie blogist.
Kõik saadaval bonbonlingerie.com e-poes.