Kuna huvi elektriautode ostutoetuse vastu on olnud kesine, võib riik olla sunnitud Mitsubishiga uuesti läbirääkimisi alustama, et uurida, mida muud võiks ettevõte Eestile pakkuda.
Riik võib olla sunnitud elektriautode kokkulepet muutma
Toetuste jagamisega tegeleva KredExi kinnitusel oli eelmise nädala seisuga laekunud vaid 20 taotlust, millest 9 on rahuldatud ning ülejäänud menetluses, kirjutab ERRi uudisteportaal.
Taotlusi toetuse saamiseks saab esitada novembri lõpuni ning kui selleks ajaks 500 taotlust kokku ei saada, tuleb hakata Mitsubishiga uuesti läbi rääkima.
«Tõsi, kui kvoodi tasu esialgse kokkuleppe järgi täies ulatuses ära kasutada ei jõuta, räägitakse lepingupartneriga tingimused uuesti läbi,» kinnitas majandusministeeriumi pressiesindaja Martin Miido, kes kinnitas, et uus kokkulepe raha kasutamiseks tehakse ja kaotsi ei lähe seega midagi.
Eesti sõlmis eelmise aasta kevadel lepingu Jaapani konglomeraadi Mitsubishiga, millega andis ettevõttele 10 miljonit kasutamata saastekvoodi ühikut ning sai vastu elektriautod sotsiaaltöötajatele, raha laadimisvõrgu rajamiseks ning toetuse 500 elektriauto ostmisest huvitatule.