Päevatoimetaja:
Sander Silm

Privaatne ruum ja palju ruumi: lennufirmad püüavad luksusreisijaid meelitada

Copy
Emirates lennuk.
Emirates lennuk. Foto: Toby Melville / Reuters / Scanpix

Lennufirmad on hakanud endale kliente meelitama uute äriklassi istmete ja menüüdega, vahendab CNBC.

Dubai lennufirma Emirates on investeerinud rohkem kui kaks miljardit eurot selleks, et parandada reisijate lennukogemust: uuendatakse salongi sisustust ja menüüd. Menüüd täiendatakse veganvalikute ja suupistetega.

«Kui teised reageerivad kriisidele kulude kärpimisega, siis meie teeme vastupidi ja investeerime selleks, et pakkuda reisijatele esmaklassilist kogemust,» sõnas Emirates’i president Tim Clark.

Emirates ei ole siiski ainus lennufirma, kes muudatusi ellu viib. Aasta alguses tuli Finnair turule uute äriklassi istmetega, kus istudes on 50 protsenti rohkem ruumi kui tavatoolidel. Ka Air France tuli välja uute äriklassi istmetega, mis on varustatud libisevate vaheseintega, et reisijad saaksid säilitada oma privaatset ruumi.

«Pandeemia ajal nägime, et lennukiga reisijate arv vähenes. Siiski suurenes märkimisväärselt äriklassis reisivate reisijate oskaal,» nentis Oliver Ponti ForwardKeyst.

On siiski ka teisiti arvajaid. Reisiuudiste saidi Skift toimetaja Edward Russell ütles CNBC-le, et pole selge, kui suurt mõju seesugused tootemuudatused müügile avaldavad. «Enamik reisijaid lendab lennufirmaga, millega nad juba varem on lennanud ja pigem siiski otsitakse kõige odavamaid pakkumisi. Neid, kes valivad lendamiseks luksusklassi või tellivad kalleid suupisteid, on pigem vähe.»

Tagasi üles