Moskva elanikud, kes olid pettunud, kui Starbucks sulges oma kohvipoed pärast seda, kui Venemaa saatis väed Ukrainasse, saavad nüüd kohvi osta pea identsest ettevõttest, vahendab AP.
Kuulus räppar ostis Starbucksi Vene varad ja avas kohvikuketi uue nime all
Populaarne Vene räppar Timur Junussov, kes kasutab lavanime Timati, ja restoranipidaja Anton Pinsky tegid Starbucksi varade ostmiseks koostööd, andes uuele ettevõttele Starbucksile sarnase ingliskeelse nime ehk Stars Coffee.
Kohvikuketi uus logo kujutab endast Starbucksi merineitsi sarnast neidu, kes kannab Starbucksi krooni asemel vene peakatet, mida nimetatakse kokošnikuks.
Neljapäeval pressikonverentsil lubasid nad kõik endised Starbucksid uue identiteedi all taasavada ja isegi laiendada äri. USA ettevõte oli alates 2007. aastal riiki sisenemisest kasvatanud oma Venemaa tegevuse umbes 130 kaupluseni.
Seattle'is asuv Starbucks on üks silmapaistvamaid välismaa ettevõtteid, kes lahkus Venemaalt või peatas oma tegevuse vastuseks Venemaa relvastatud sissetungile Ukrainasse. Teiste seas lahkusid riigist McDonald's, IKEA ja kiirmoegigant H&M.
Nende ettevõtete lahkumine oli psühholoogiline löök venelastele, kes olid harjunud lääneliku tarbimiskultuuri mugavustega. Kuid Venemaa ettevõtjad on näinud äkki tühjaks jäänud kauplustes oma võimalust.