Värbamistarkvara iduettevõte RecruitLab kaasas investoritelt 1,9 miljonit eurot, et kolmekordistada töötajate arvu ja laiendada tegevust välisturgudel.
Eesti värbamisidu kaasas 1,9 miljonit eurot
Investeerimisringi juhtis riskikapitalifond Change Ventures, osalesid ka StartupIst VC, fff.vc ja varajase faasi investeerimissündikaat BADideas.fund, kes koondab idufirmade, nagu Bolt, Vimeo, Shopify, Pipedrive, Deel ja teiste asutajaid ja juhte, teatas ettevõte.
RecruitLabi teatel kasutab nende pilvepõhist värbamistarkvara ligi kaks tuhat värbajat ja värbavat juhti Suurbritannias, Saksamaal, Soomes, Eestis, Lätis ja Leedus, teiste seas sellised ettevõtted, nagu DPD, Circle K, Tallink, KPMG, Acme Grupe, Smartful Growth, Ariko Reserv, Fontes jt.
RecruitLabi asutaja ja tegevjuht Paavo Heil ütles, et varem oli nende tootega sarnaseid tööriistu võimalik kasutada ainult suurtel korporatsioonidel, kuna nende juurutamisele kulus palju aega, süsteemid olid kallid ja tihti ka keerulised kasutada. «Seepärast kasuta hinnanguliselt ligi pool maailma värbajatest värbamiseks endiselt Excelit, Outlooki jt rakendusi, mis ei ole selle jaoks mõeldud. Samuti ei ole paljud vanad kandidaatide haldamise platvormid suutnud kiirete muutustega värbamise valdkonnas kaasas käia,» lisas Heil.
RecruitLab suurendab saadud investeeringu abil meeskonnaliikmete arvu kolmekordseks ning laiendab tegevust Suurbritannias ja teistel Euroopa turgudel. Investeeringu toel lisanduvad RecruitLabi ka mitmed tööriistad, mis peaksid võimaldama värbajal oma tööd efektiivsemaks muuta. Samuti lisanduvad rakendusse värbamisturunduse mõõdikud, mille abil saab võrrelda erinevate värbamiskanalite efektiivsust.