Olerex sai vastu näppe: valereklaam tuleb tanklatest ära korjata

Liina Laks
, majandusajakirjanik
Copy
Olerex tankla.
Olerex tankla. Foto: Remo Tõnismäe

Eesti autoomanikes tekitas nädalaid nördimust Olerexi kampaania: tanklais lehvivatel bänneritel lubati uhkelt enam kui kaheksasendilist allahindlust liitri kohta, kuid tankima minnes selgus, et soodustus jäi mitu korda väiksemaks. Nüüd asus tarbijakaitseamet rünnakule.

Kui bänneril jäeti kliendile mulje, et kütuse saab kätte 8,3 senti odavamalt, siis tegelik allahindlus oli 2,6 senti.

Olerex põhjendas eksitavat sõnumit uudse turunduskampaaniaga, aga kaebus läks siiski tarbijakaitsele menetlemiseks.

Nüüd tegi tehnilise järelevalve- ja tarbijakaitseamet (TTJA) otsuse.

«11. augustil saatis TTJA Olerexile ettekirjutuse lõpetada kõikidel reklaamikandjatel AS Olerex reklaami «ID-kaardiga –8,3 senti keskmine kasu kütuseliitrilt» avalikustamine kujul, mis eksitab isikuid, kelleni see reklaam jõuab,» teatas TTJA kommunikatsioonispetsialist Aap Andreas Rebas.

«Ettekirjutus tuleb täita hiljemalt 16. augustil kella 16ks,» lisas Rebas. Tema sõnul on see otsus leitav ka avalikust dokumendiregistrist.

Olerexi tegevjuht Piret Miller andis inimesi nörritanud kampaania kohta järgmise selgituse: «Suurima kütusemüüjana soovime klientidele pakkuda ka suurimat allahindlust. Olerexi lojaalsusprogrammis on kliendi kütuse tehingu keskmine kasu kuus tänaste hindadega rohkem kui 8,3 senti liitrilt, see on 2,6 senti allahindlust tankimisel ning lisaks kolm protsenti tehingu hinnast kliendikontole, millega saab klient tasuda tankla kaupluses. Kolm protsenti ostutehingult koguneb ka kaupluses oste tehes ja teenuseid kasutades.» Liina Laks

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles