Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Starbucks kavatseb Euroopas võita Nestlélt turuosa

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tõnis Oja
Copy
Starbucksi kohviku logo
Starbucksi kohviku logo Foto: SCANPIX

Maailma suurim kohvikukett kavatseb tugevdada oma positsiooni Euroopas ning võita lahustuva kohvi turuosa Nestlélt.

«Nestlé on teinud Nespressoga fantastilist tööd ja on loonud  turu, mis ulatub miljarditesse dollaritesse – nüüd on saabunud aeg, meil tugevada konkurentsi,» vahendab Reuters Starbucksi tegevjuhi intervjuud majanduslehele Financial Times Deutschland. Ajaleht lisas, et lahustuva kohvi turu maht on 24 miljardit dollarit.

«Esiteks, me kulutame reaalset raha marketingile, selleks et Euroopas kasvada,» tsiteeris ajaleht Starbucksi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika regiooni juht Michelle Gassi.

Schultzi sõnul peaks Saksamaal olema 1000 Starbucksi kohvikut täpsustamata, mis aja jooksul see kavatsetakse saavutada. Praegu on ettevõttel Saksamaal 150 kohvikut.

Aprillis avab Starbucks ka esimese kohviku Soomes, Vantaa lennuväljal.

Tagasi üles