Domino's lahkub pärast ebaõnnestumist pitsa kodumaalt Itaaliast

PM Majandus
Copy
Domino's pitsa.
Domino's pitsa. Foto: Lucy Nicholson

Domino's sulges viimase oma 29 kauplusest Itaalias, mis tähistab ambitsioonika plaani lõppu Ameerika pitsade turuletoomiseks selle roa kodumaal. Ettevõtte juustuga täidetud ääred ja ananassiga kaetud pitsad ei suutnud konkureerival turul kanda kinnitada.

 

Domino's jõudis Itaaliasse 2015. aastal, kui tal oli juba üle maailma rohkem kui 12 000 müügikohta. Nad avasid kauplused Milanos enne laienemist teistesse keskustesse, sealhulgas Rooma, Bolognasse ja Torinosse.

NBC toonase aruande kohaselt plaanis ettevõte võita kliente itaaliapäraste koostisosadega, nagu 100-protsendiline tomatikaste ja mozzarella, ning selliste toodetega nagu prosciutto di parma, gorgonzola, grana padano ja mozzarella di bufala campana. Ettevõtte eesmärk oli saavutada 2-protsendiline turuosa ja avada 2030. aastaks riigis sadu restorane.

Kuid kui pandeemia ajal piirati väljas söömist, hakkasid ka Itaalia traditsioonilised pitsakohad tegelema toidu kojutoimetamisega.

Samuti tekkis neil kõva konkurents toidu koju tarnimise rakendustega, sealhulgas Glovo, Deliveroo ja Just Eat, vahendab Bloomberg.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles