Kuigi eestimaalased eelistavad endiselt kohalikku toitu, on tarbijad eelmise aastaga võrreldes muutunud toidu ostmisel veel hinnatundlikumaks ega ole enam valmis keskkonnasõbralike toodete eest rohkem maksma, selgub Kantar Emori ja Toiduliidu ostukäitumise uuringust.
Tellijale
Uuring: tarbija eelistab kodumaiseid tooteid, aga keskkonnasõbralikkuse eest rohkem ei maksa
Uuringu tulemustest nähtub, et 80 protsenti tarbijatest eelistab kodumaiseid toiduaineid. «Kodumaisuse all peetakse silmas, et toiduaine on valmistatud Eestis ja kohalikust toorainest,» sõnab Kantar Emori uuringuekspert Aivar Voog (pildil). Uuringu tulemustest selgub, et 15–34-aastased noored ei pea toiduainete kodumaisust väga oluliseks, küll aga hindavad toiduainete kodumaisust kõrgelt 35–74-aastased inimesed.