Elektroonikafirma LG (LG Electronics Inc.) teatas oma kõigi aegade suurimast teise kvartali tulust, mille konsolideeritud müügitulud ulatusid 19,5 triljoni Lõuna-Korea vonini (14,5 miljardit eurot), mis on 15 protsenti rohkem kui eelmise aasta samas kvartalis.
LG teenis ajaloo suurima tulu
Suurenenud müügitulud on tingitud peamiselt tarbijate suurenenud nõudlusest LG kodumasinate vastu ning sõidukikomponentide äri kasumlikust kasvust, mil ülemaailmne autotööstus pandeemiast taastub. Ettevõtte teise kvartali ärikasum oli 589,5 miljonit eurot, mis on võrreldes eelmise aasta sama kvartaliga 12 protsenti väiksem, peamiselt tarneahela probleemide ja kõrgemate logistikakulude tõttu.
Võttes arvesse pandeemia mõju äritegevusele ja muutuvaid majandustingimusi, kasutab LG oma laiaulatuslikku äriportfelli maksimaalselt ära, et laiendada müüki esmaklassilistelt toodetelt masstoodetele ning suurendada ettevõtetevahelisi kaubandussuhteid autoosade valdkonnas.
LG Home Appliance & Air Solution Company müügitulu teises kvartalis oli kuus miljardit eurot, mis on ühtlasi ka esimene kord ettevõtte ajaloos, mil ühe äriüksuse kvartalitulud ületasid kuue miljardi piiri. Üksuse ärikasum oli 321,6 miljonit eurot. Ettevõtte tulud kasvasid võrreldes eelmise aasta sama kvartaliga 18 protsenti, mis tulenes peamiselt tänu Põhja-Ameerika ja Ladina-Ameerika turu suurenenud nõudlusest esmaklassiliste seadmete ja uute seadmekategooriate (näiteks aurutehnoloogiaga hügieenitooted) järele. Äriüksus plaanib kasvu jätkata ka järgmisel kvartalil, suurendades oma esmaklassiliste toodete konkurentsivõimet ning masstoodete valikut.
LG Home Entertainment Company teise kvartali müügitulud olid 2,6 miljardit eurot ning tegevuskahjum 14 miljonit eurot, mis peegeldab suuremaid investeeringuid turundusse vastuseks intensiivsematele turutingimustele. LG kodumeelelahutuse strateegia keskendub turunduskulude tõhusale haldamisele ning esmaklassiliste telerite segmendi kasvatamisele, eriti müügi tipphooaegadel, nagu FIFA maailmameistrivõistlused või pühad.
LG Vehicle Component Solutions Company müügitulud teises kvartalis olid 1,5 miljardit eurot, mis on 19 protsenti rohkem kui möödunud aastal samal perioodil. Ühtlasi oli see ka esimene kord ettevõtte ajaloos, mil autokomponentide äriüksus kasumlik oli. Oluliselt suurema müügi põhjuseks oli LG ennatlik reageerimine autotootjate suuremale nõudlusele, tagades tõhusa tarneahela juhtimise. Inflatsioonist ja geopoliitilistest riskidest tingitud ebakindluse tõttu jätkab ettevõte kasumlikkuse parandamiseks tihedate suhete loomist ülemaailmsete autotootjatega ning tugeva kulustruktuuri juhtimisega.