Kantar Emor: Piletilevi on Eesti tuntuim piletimüügifirma

BNS
Copy
Piletilevi juhatuse liige Jaanus Beilmann
Piletilevi juhatuse liige Jaanus Beilmann Foto: Alina Birjuk

Kui Eesti elanik mõtleb piletimüügifirmadele, siis 70 protsenti vastanutest nimetab spontaanselt esimesena Piletilevi, 71 protsenti Eesti elanikest on kasutanud Piletilevi teenuseid ning 55 protsenti peab seda eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks, selgub uuringufirma Kantar Emor hiljutisest uuringust.

Suve alguses läbi viidud uuringu eesmärk oli välja selgitada Eesti elanike jaoks tuntumad ja eelistatumad piletimüügikeskkonnad. Uuringu tulemused näitavad selgelt, et Piletilevi on Eesti elanike teadvuses ülekaalukalt kinnistunud piletiostukohana ja seda kõikides vanuserühmades.

Kui Eesti elanikul paluda nimetada piletite ostmise kohta, siis ligi 40 protsenti vastajatest toob üldiste «internetist», «ürituse päeval koha pealt» ja «piletikassast» vastuste kõrval esimese ostukohana välja Piletilevi. Sagedamini toovad Piletilevi ostukohana välja naised, 25-49 aastased ja kõrgharidusega inimesed.

Piletifirmade puhul nimetab spontaanselt Piletilevi 70 protsenti inimestest, sealjuures 65 protsenti nimetab seda esimese variandina. 15–34-aastaste seas nimetab Piletilevi esimese variandina 74 protsenti, teiste piletimüügikeskondade näitaja noorte seas jääb aga vaid kahe protsendi sisse.

«25 aastat kogemust ja sihikindlat tööd on selgelt näidanud, et Piletilevi on eestlaste piletiotsingu ja -ostu harjumuste igapäevane osa. Nii näiteks külastati juulikuus meie keskkonda üle miljoni korra. Meie statistika näitab ka seda, et Piletilevi veebilehte kasutatakse tihtipeale Google’i otsinguga sarnaselt mistahes ürituse otsimispaigana, toimub 300 000–500 000 ürituse otsingut kuus,» rääkis Piletilevi Groupi juhatuse liige Jaanus Beilmann.

Uuring kinnitab, et 71 protsenti Eesti elanikest on kasutanud Piletilevi. Kõige rohkem kasutajaid on vanuserühmas 25–34. Üle poole ehk 55 protsenti uuringus osalenutest peab Piletilevi eelistatuimaks piletimüügikeskkonnaks.

Avatud vastuses toodi välja ka seda, et eelistatuim keskkond sõltub sellest, millisele üritusele pileteid ostetakse. Uuringust selgub, et eestimaalased ostavad kõige enam teatri- ja kontserdipileteid. Populaarsuselt järgnevad festivalide, klassikalise muusika, kogupere ürituste, stand-up-komöödia, näituste, spordiürituste ja kinopääsmed.

«Suve teises pooles leiab meelelahutustegevusi igale maitsele. Kui juulikuusse sai Piletilevist osta pileteid 855 sündmusele, siis märksa rahulikumasse augustisse on 1. augusti seisuga pileteid 445 sündmusele,» lisas Beilmann.

Kantar Emori Eesti uuringu eesmärk oli välja selgitada Eesti elanike jaoks tuntumad ja eelistatumad piletimüügikeskkonnad. Uuringus osales 1729 inimest vanuses 15–84, kellest 1111 inimest vastas veebi ja 618 telefoni teel. Veebiküsitlus viidi läbi 9.–15. juunil ja telefoniküsitlus 6.–10. juunil.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles