Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Punktid Technologies kasvatas müüki

Copy
Eesti ettevõte Punktid Technologies helistamas avatuks oma esimest kauplemispäeva Nasdaq First Northi turul.
Eesti ettevõte Punktid Technologies helistamas avatuks oma esimest kauplemispäeva Nasdaq First Northi turul. Foto: Konstantin Sednev / Postimees Grupp

Punktid Technologies ASi teise kvartali müük moodustas 623 000 eurot, mis tähendab, et kasv aastaga oli 23%. 

Müügist 406 000 eurot moodustas Punktide platvormi vahendusteenuse brutosumma, mis võrreldes mulluse II kvartaliga kasvas 16% (2021. a II kvartali vahendusteenuse brutosumma oli 350 000 eurot).

«Teine kvartal möödus positiivselt, aprillis saavutasime Punktide kõigi aegade suurima kuumüügi, ületades ka tavapäraselt kõrget detsembrikuud,» kommenteeris Punktide juhatuse liige Hannes Niid.

Kuigi müük Punktide platvormi keelte lõikes varieerub, on üldine trend hea ning tõusvas joones, ütles Niid ja selgitas, et selleks on tehtud klientidele erinevaid pakkumisi ning testitud uutele klientidele lähenemisviise. Juuni lõpus valmisid lõplikult ka Punktide leedukeelse domeeni tõlked, mis võimaldas alustada Leedu turul plaanide elluviimisega.

«Laiendasime märkimisväärselt ka Punktide tootevalikut, keskendudes toodete seas peamiselt erinevate regioonide toodetele, mis aitavad tuua müüke erinevatest riikidest. Teises kvartalis parandasime oluliselt süsteemi kiirust ja saime jõulisemalt käima uue veebisüsteemi arenduse,» kommenteeris Niid.

Tagasi üles