Ka Eestis tegutseva Leedu rõivamüüja Apranga jaekäive kasvas juulis aastavõrdluses 12 protsenti, 25,1 miljoni euroni.
Apranga juuli jaemüük kasvas aastaga 12 protsenti
Juulis kasvas Apranga grupi käive enim Eestis – 24,8 protsenti. Leedus kasvas käive aastavõrdluses 8,1 protsenti ning Lätis 13,6 protsenti, teatas Apranga börsile.
Aasta esimese seitsme kuu kogukäive oli 152,8 miljonit eurot ehk 47,4 protsenti enam kui aasta varem samal perioodil ning 18,4 protsenti enam kui 2019. aastal. Sealjuures kasvas käive võrreldes 2021. aasta jaanuari-juuli kogukäibega Leedus 39,6 protsenti, Lätis koguni 84,6 protsenti ja Eestis 34,8 protsenti.
Apranga grupil on praeguse seisuga kokku 167 kauplust, millest 100 asuvad Leedus, 44 Lätis ja 23 Eestis. Kaupluste pindala on 90 500 ruutmeetrit, mida on 1,5 protsendi võrra vähem kui aasta tagasi.
Apranga müüb lisaks omatoodangule ka Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Bossi, Aldo, Armani Jeansi, Bershka, Karen Milleni, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude'i, Promodi, Pull & Beari ja Stradivariuse tooteid.