Päevatoimetaja:
Sander Silm

Ekspress Grupi käive kasvas ligi veerandi

Copy
Mari-Liis Rüütsalu.
Mari-Liis Rüütsalu. Foto: Peeter Langovits

Ekspress Grupi müügitulu kasvas tänavu esimesel poolaastal ligi neljandiku võrra ehk 23% ja ettevõtte kasum suurenes mitme sisendkulu tõusule vaatamata 12%.

Ekspress Grupi käive oli teises kvartalis 16,4 miljonit ja puhaskasum 1,27 miljonit eurot, teatas ettevõte börsile.

Esimesel poolaastal kasvas müügitulu 23% ja puhaskasum 12%. Digitaalsed tulud kasvasid 28% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja digitaalsete tulude osakaal moodustas juuni lõpus 76% kontserni kogukäibest.

Ekspress Grupi juhatuse esimehe Mari-Liis Rüütsalu sõnul vastas kontserni II kvartali müügitulu ootustele. «Kontserni online-reklaami müük näitas head kasvu, mis põhines nii kogu turu kasvul kui ka klientidele pakutud paindlikel digitaalsetel erilahendustel. Reklaamiostjad suunavad järjest suurema osa eelarvest online-kanalitesse, mis avab Ekspress Grupi ettevõtete jaoks uusi võimalusi,» selgitas Rüütsalu.

Rüütsalu lisas, et kuigi esimese poolaasta kasv oli tugev, on kontsern teadvustanud majanduskeskkonna nõrgenemisest tingitud kõrgemaid riske teisel poolaastal ning valmis vajadusel kiirelt reageerima. «12% suurenenud puhaskasumi kasvu pidurdasid mõnevõrra tööjõu- ja teiste sisendkulude, eeskätt paberi-, energia ja teenuste hindade kasv,» lisas ta.

Ekspress Grupi digitaalsete tellimuste hulk kasvas 2022. aasta juuni lõpuks 34% võrdluses eelmise aastaga ja ulatus 151 000 tellimuseni.

Tagasi üles