ePrismas on probleeme õigete hindade näitamisega ja kaubanduskett lubab kõik hinnaerinevused tavapoega lahendada kliendi kasuks.
ePrismas on probleeme õigete hindade näitamisega
«Hetkel on ePrismas tehnilised tõrked, mis on põhjustanud olukorra, kus hinnad on valed ehk toodetel võib olla hinnaerinevusi füüsilise kaupluse hindadega,» ütles Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.
Kuna Prismas on kõikidel kauplustel, s.h e-poel ühine kassasüsteem, siis kõik hinnaerinevused lahendatakse kliendi kasuks.
«Näiteks kui e-poes on hind madalam kui füüsilises kaupluses, saab klient toote ePrismas kuvatud soodsama hinnaga. Kui e-poes on toode kõrgema hinnaga kui tavapoes, saab klient toote kaupluses oleva hinnaga,» kinnitas Pärlin. «Hinnatasandust tehakse pärast ostuprotsessi – liigmakstud summa tagastatakse kliendi kontole 1–2 päeva jooksul.»
Prisma on saanud infotehnoloogidelt kinnituse, et murekoht on tuvastatud ja tehniline probleem lahendatakse peagi.