Unilever tõstis kogu aasta müügiprognoosi. Dove seebi ja Knorri supi müüja esimese poolaasta müük ületas analüütikute ootuseid. Ettevõte võitleb inflatsiooniga, tõstes toodete hindu. Uudis tõstis aktsia hinda 2,9 protsenti.
Unilever teab, kuidas investoreid rõõmustada
Enam kui 400 kaubamärgi all üleilmselt tarbekaupu müüv Unilever märkis, et alates koroonapandeemia algusest on kulud järsult kasvanud. Osalt on selles süüdi tarneahela probleemid.
Venemaa sissetung Ukrainasse tõstis energiakulusid ja toorainete hindu. Unilever tõstis vastukaaluks toodete hindu 9,8 protsenti.
Walmart ehmatas investorid, kuid Unilever on sellest üle.
«Me nägime hommikul neid uudiseid, kuid paljuski ei ühildu need probleemid Unileveriga,» ütles Briti ettevõtte finantsdirektor Graeme Pitkethy ajakirjanikele. «Me ootame inflatsiooni tippu teisel poolaastal.»
Unileveri esimese poolaasta käive kasvas aastaga 8,1 protsenti ja lõi analüütikute 7,2 protsendist käibeootust. Ettevõte teatas, et neil on kavas ületada varasemat selle aasta 4,5-6,5 protsendist käibekasvu prognoosi.
Kompanii poolaasta käive kasvas 14,9 protsenti, 29,6 miljardi euroni, kuigi müügikogus vähenes 1,6 protsenti, kirjutab Reuters.