Päevatoimetaja:
Sander Silm

Piletilevi tuli välja uuenenud kaubamärgi ja piletimüügiplatvormiga

Copy
Piletilevi uus logo.
Piletilevi uus logo. Foto: Piletilevi

Baltimaade suurim piletimüügiplatvorm Piletilevi tuli esmaspäeval välja värskenenud kaubamärgi ja uuenenud ühtse digitaalse piletimüügiplatvormiga.

 

Piletilevi uus logo asendab peagi ligi kakskümmend aastat tagasi loodud Piletilevi brändi. Koos visuaalse uuendusega on Piletilevi.ee uuendamas ka digitaalset piletimüügiplatvormi kogu Baltikumis, luues kasutajasõbraliku iseteeninduskeskkonna ja muud teenused, mis põhinevad aastatepikkusel rahvusvahelisel kogemusel ja pideval turu-uuringul. See on osa kogu grupi kolmeaastasest investeerimis- ja arendusprogrammist, mis sai alguse juba 2021. aasta kevadel.

Uue ühise brändiidentiteedi juurutamisega astub Piletilevi haldav Piletilevi Group olulise sammu ettevõtte ühendamise suunas. «See on uus samm meie ettevõtte ühendamise teekonnal. Oleme rahvusvaheline piletimüügi- ja ürituste planeerimise ettevõtete grupp, mis pakub tipptasemel teenuseid, tehnoloogiat ja mitme riigi pakkumisi ning loob lahendusi iga riigi klientidele nende vajadustest lähtuvalt ja kohalikes tingimustes,» ütles ettevõtte partner ja juhatuse esimees Sven Nuutmann.

Piletilevi uus logo.
Piletilevi uus logo. Foto: Piletilevi

«Meie 25-aastane kogemus piletimüügis ja kogunenud analüütika võimaldavad teha olulisi prognoose ning olla ürituse korraldajale ka strateegiline partner ja statistiline sisend selle kohta, millal ja mida oleks mõistlik ja soovituslik teha. Oleme korraldajatele platvorm ürituste kasvuks ja piletiostjatele koht, kus alati avastada värskeid sündmusi ja kogeda midagi uut ja head,» lisab juhatuse liige Jaanus Beilmann.

Uus bränding jõuab kõikjale. Esimesena saavad uue väljanägemise kõigi kolme Balti riigi digitaalsed kandjad – koduleht, sotsiaalmeediakanalid, uudiskiri ja elektroonilised piletid. Õige pea jõuavad üle Eesti ka kõikidesse müügipunktidesse juba uuenenud väljanägemisega füüsiline pilet ja kinkepileti ümbris.

1997. aastal Eesti Michael Jacksoni kontserdi piletite müügiks loodud piletiturustusettevõte Piletilevi.ee oli esimene Eesti ettevõte, kes võttis kasutusele uue põlvkonna piletite levitamise meetodid, võttis kasutusele elektroonilised ja mobiilsed piletimüügisüsteemid ning tõusis kiiresti piletimüügi turuliidriks. Ettevõte teeb koostööd Läti ja Leedu suurimate üritustekorraldajatega ning müüb pileteid kontsertidele, teatritele, spordivõistlustele, näitustele ja muudele üritustele.

Rohkem kui 20-aastase ärikogemusega Piletilevi Group teenindab laia valikut Baltikumi ürituste korraldajaid ja teeb täiendavaid investeeringuid kultuuri- ja meelelahutusmaailma rikastamiseks. Kontsern on teenindanud Baltikumi suurimaid kontserte, teatreid, oopereid ja spordiüritusi.

 
Tagasi üles