Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tallinki uue süstiklaeva valmimine hilineb veelgi ning lükkub sügisesse

Copy
Tallinki uue laeva MyStar ristimine Rauma laevatehases Soomes.
Tallinki uue laeva MyStar ristimine Rauma laevatehases Soomes. Foto: Sander Ilvest

Algse kava järgi pidi Tallinki uus laev valmima tänavu kevadtalvel, nüüd on tõenäoliseks laeva kasutusele võtmise ajaks september. Võimalike leppetrahvide üle arutavad osapooled pärast laeva valmimist. 

Tallinki juhatuse liige Margus Schults ütles ajalehele Turun Sanomat, et omamoodi on see isegi hea, et MyStari valmimine lükkub sügishooaega, sest siis värskendab uus laev Tallinna ja Helsingi vahelise laevaliikluse turgu. 

«Uus laev tõmbab reisijate tähelepanku ka sügistalvel, mis on tavaliselt vaiksem hooaeg,» vahendas ajaleht Schultsi hinnangut. 

MyStari ehitamine algas Rauma laevatehases 2020. aasta aprillis ning laeva kavandatud maksumuseks teatati tookord 250 miljonit eurot. Tallinki kodulehe andmetel saab MyStar valmimisel olema kõige kaasaegsem ja keskkonnasõbralikum laev Läänemerel, alus kasutab kütusena vastavalt vajadusele LNG-d või diiselkütust. 

Laeva valmimistähtaega on edasi lükatud ka varem, tänavu maikuus teatas ettevõte, et juulis liinile tulema pidanud MyStari asendab augusti lõpuni siiski MegaStar. Tookord kinnitas Tallink, et reisijate mugavust ega piletihinda asenduslaeva kasutamine ei mõjuta, 

Mis laevaehituse venimise põhjuseks on, pole osapooled avaldanud. Ka võimalikke leppetrahve ei ole kommenteerinud ei tellija ega laevatehas. 

Tagasi üles