Kanada ühe suurema telekomi Rogersi tehniliste probleemide tõttu on miljonid kanadalased olnud alates reedest ilma mobiilside ja internetita, samuti on tõrkuma hakanud sularahaautomaadid ja hädaabinumbrid, kirjutab Washington Post.
Kaos: miljonid kanadalased jäid ilma mobiilside ja internetita (1)
Kodanikud tungisid kohvikutesse, et kasutada avalikku internetti, paljud jaeketid aga seadsid üles sildid «Ainult sularahas».
Rogersi probleemid algasid kohaliku aja järgi reede hommikul ja rivist oli väljas kuni veerand kogu riigi sidevõrkudest. Tänaseks olid probleemid vähehaaval lahenemas. Winnipegis palusid võimud telekomihiiu klientidel kasutada lauatelefone, kui tekib vajadus hädaabinumbrile helistada.
Konservatiivse partei rahvasaadik Michelle Garner nimetas toimuvat potentsiaalseks ohuks riiklikule julgeolekule. Sideprobleemid mõjutasid ka lennureisijaid – vähemalt üks lennufirma teatas, et ei saanud reisijatele operatiivselt lennuinfot edastada.
Rogersi juht Tony Staffieri vabandas kõigi klientide ees. Tegu on juba teise suurema katkestusega Rogersi teenustes viimase aasta jooksul. Kriitikute sõnul näitab see, et Kanada telekomiturule on vaja juurde rohkem konkurentsi. 11 miljoni kliendiga Rogers on üks kolmest telekomihiiust, kes domineerivad Kanada turul.