Kuus tüdrukut said tuttavaks lennujaamas, kui lennufirma töötaja teatas neile, et lennule nad ei pääse ja peavad ootama 48 tundi järgmise lennuni. Kusjuures piletid olid ostetud erinevatel aegadel, niisamuti polnud nad järjekorras viimased ega teinud ka check-ini samal ajal.
AirBaltic kinnitas Postimehele, et möödunud reede lend kulges tegelikult plaanipäraselt.
Selles, et lennufirmad oma lende aeg-ajalt üle lubavad broneerida, ei ole midagi tavapäratut, märgiti vastuses Postimehe loole lennult maha jäetud Eesti tüdrukute kohta. Keskmiselt 4 protsenti reisijatest AirBalticu teatel lennule ei ilmu. «Kui see praktika poleks lubatud, jääks kuni 15 protsenti kohtadest tühjaks, mis omakorda tõstaks lennupiletite hinda,» selgitas lennufirma.
Seega võimaldab lisapiletite müümine AirBalticu teatel pakkuda oma klientidele odavamaid hindu. Ent kui kõik reisijad siiski väljumisele kohale ilmuvad?