Reisimugavust loov Eesti firma saab abi Ukrainast

Priit Pullerits
, ajakirjanik
Copy
Rohkem kui tosinas maailma riigis käib ühistranspordi piletimüügi digiteerimine Eestist Tartust, kust seda veab ettevõtte Turnit tegevjuht Ülo Säre, kelle ambitsioonidest annab aimu lennukas kujutis firma kontori seinal.
Rohkem kui tosinas maailma riigis käib ühistranspordi piletimüügi digiteerimine Eestist Tartust, kust seda veab ettevõtte Turnit tegevjuht Ülo Säre, kelle ambitsioonidest annab aimu lennukas kujutis firma kontori seinal. Foto: Kristjan Teedema

Eesti väikeettevõte, mis aasta tagasi Covidi laineharjal seljatas Saksa tööstushiiglase Siemensi, on nüüd jõudnud haaret laiendades teisele poole Atlandit Floridasse, kus tõestas möödunud kuudel, et neil on ka Ameerika suvitus-Mekale pakkuda nippe, kuidas elu mugavamalt korraldada.

Tulemuseks leping sealse bussifirmaga RedCoach, mis soostus pärast katseperioodi juurutama oma piletimüügis tarkvara, mis tuleb Tartust Emajõe kaldal kõrguva Plaskuks kutsutud klaashoone üheksandalt korruselt.

See on kümnend tagasi Tallinna bussijaama IT-osakonnast välja kasvanud ettevõttele Turnit tegelikult juba teine leping USAs. Esimene leping piletimüügisüsteemi ajakohastamiseks sealmail sõlmiti bussifirmaga Michigani osariigis Detroidis juba üle-eelmise aasta algul.

Ühistranspordi piletimüügi digiteerimine pole tegevus, mis pälviks enamasti laia tähelepanu, sest välja paistab sellest, mida Turnit teeb, vaid väike osa, lausub ettevõtte tegevjuht Ülo Säre (48). «80 protsenti meie tööst käib sellega, mida väljapoole ei näe,» ütleb ta. «Lahenduse äriloogika toimib karu kõhus.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles