Laima tumeda šokolaadi müük kasvas Eestis 2011. aastal võrreldes varasema aastaga 24,2 protsenti. Lisaks suurenes kümnendiku võrra ka mõrušokolaadi tarbimine.
Laima tumeda šokolaadi tarbimine kasvas ligi veerandi võrra
Laima turundusjuhi Janne Laiki sõnul on näha selget trendi, et eestlased hindavad üha enam puhtaid ja ilma lisanditeta tumedaid šokolaade. «Balti riikide võrdluses on eestlased olnud seni tuntud kui ühed suuremad piimašokolaadi austajad,» ütles Laik.Version:
«Kuid viimaste aastate tarbimine näitab, et aina rokem hakatakse eelistama puhast tumedat või mõrušokolaadi,» lisas Laik.
Turundusjuhi sõnul toetab seda trendi naturaalse šokolaadi tervisesõbralikkus. «Kuigi šokolaadi mõju üle tervisele on palju vaieldud, siis fakt on, et puhtal lisanditeta tumedal šokolaadil on väga mitmeid positiivseid omadusi,» sõnas Laik. Näitena tõi ta muuhulgas šokolaadis sisalduvad antioksüdandid ning A, B, C, D ja E grupi vitamiinid. Tume šokolaad sisaldab kakaomassi vähemalt 35 protsenti ning kakaovõid. Mõrušokolaadi puhul ulatub kakaosisaldus kuni 85 protsendini.
Laima on Baltikumi suurim magusatootja, mille ajalugu ulatub aastasse 1870. Laima on üks vähestest šokolaaditootjatest Euroopas, kes valmistab šokolaadi ehtsatest kakaoubadest. Magusatootja sortimenti kuuluvad lisaks šokolaadidele ka kompvekid, marmelaadid, sefiirid, küpsised, vahvlid, vahvlitordid ja pehmed trühvlid. Laima ekspordib oma tooteid enam kui 25 riiki.