Hea teeninduse kuul kiideti enim R-Kioski teenindajaid

Tarbija24
Copy
R-Kiosk Eestis.
R-Kiosk Eestis. Foto: Konstantin Sednev

Hea teeninduse kuu raames tunnustati tänavu enim R-Kioski ja Selveri teenindajaid. Märtsis toimuvat hea teeninduse kuu kampaaniat peeti tänavu juba 19. korda.

Heateenindus.ee asutaja ja juhi Urmas Kõivu sõnul kiideti märtsikuu jooksul Eestis teenindajaid 22 798 korral.

«See on suurepärane tulemus ning usun, et see süstib teenindajatesse ja nende juhtidesse tublisti tahtmist ja indu teenindustööd järjest paremini teha,» ütles Kõiv.

R-Kioskeid haldava Reitan Convenience Estonia personalijuht Piret Aess sõnas, et ettevõte on oma töötajate üle uhke. «Meil on hea meel, et kliendid R-Kioski teenindust kõrgelt hindavad. See on sügav kummardus meie võõrustajate ees, kes teevad tööd südame ja hingega. Usun, et hea teeninduse salaretsept peitub väikestes detailides, nagu inimlikkus, tähelepanelikkus, soe naeratus või positiivne ellusuhtumine.» 

Tänavu enim kiita saanud 5 teenindusorganisatsiooni

1. R-Kiosk

2. Selver

3. Baltic Restaurants

4. Koduekstra

5. Magaziini kauplused

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles