Eesti kilutooted võitsid Moskva toidumessil taas medaleid

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Briisi anšoovised.
Briisi anšoovised. Foto: Tiina Kõrtsini / Õhtuleht

Möödunud aastal Moskva toidumessil ProdExpo hõbemedaleid võitnud Eesti kilutooted Briis tulid sel korral messilt tagasi kuld- ja hõbemedaliga.


«Möödunud aastal saime tuhandete osavõtjatega messilt kolm hõbemedalit. Tõtt-öelda arvasime, et sellest parem tulemus pole üldse võimalik. Pole saladus, et ProdExpo kuldmedalid saavad enamasti kohalikud tootjad,» kommenteeris kalatööstuse Briis müügijuht Kaja Voolas.

Voolase sõnul tõid edu head retseptid, kvaliteetne tooraine ning uus tootmisliin.

«Valmistame oma kilutooted vanade heade Eesti retseptide järgi. Tänu oma kalalaevastikule oleme kindlad, et meie tooraine on kohalik, värske ja kvaliteetne. Lõpptoodangu kõrge kvaliteedi taga on ka ülemöödunud aastal PRIA toel tehtud investeeringud uude tootmisliini,» lisas ta.

Voolase sõnul on Briisi eesmärgiks saada Eesti turul samasuguseks rahvuslikuks kaubamärgiks nagu Kalev või Vana Tallinn.

Selleks arendab ettevõte muuhulgas välja oma kalapoodide võrgustikku. Keskmisest soodsama hinnaga kalatooteid müüakse Tallinnas ja Ida-Virumaal juba 8 poes ning veel 15 on kavas lähitulevikus avada. Briisi kalapoodides müüakse nii värsket kala kui kalatooteid.

Ettevõtte toodangust 70 protsenti läheb ekspordiks peamiselt Venemaa, Ukraina ja Läti turgudele. Eestis on Briisi kalatooted esindatud kõigis kaubanduskettides.

Briisi kalatooted on saanud ka Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja välja antava Tunnustatud Eesti Maitse kvaliteedimärgi ning valitud Eesti parimaks kalatooteks.

Briisi kaubamärk kuulub 1994. aastast kalanduses tegutsevale aktsiaseltsile DGM Shipping. Tootmine asub Maardus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles