Rimi langetas püsihindade korrigeerimise sildi all kolmanda suurema tootekategooriana margariinitoodete tavahindu kümne protsendi võrra.
Rimi kaasas hinnaalandus-kampaaniasse margariini
Möödunud nädalatel langes kümnendiku võrra Rimis müüdava kohvi ja lastemähkmete hind. Ettevõtte sõnul on kolmenädalase perioodi jooksul pälvinud hinnaalandus tarbijate tähelepanu ja on kaasa toonud juba mõningase müügikasvu.
Rimi Eesti tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on ettevõtte püsihindade korrigeerimise eesmärk vähendada Rimi kaupluste keskmise toidukorvi maksumust kümne protsendi võrra.
«Muuhulgas tahame sellega muuta turu kampaanialoogikaid, mis praegu tuginevad tarbijate jooksutamisel üksikute toodete pärast ühest kauplusest teise,» ütles Lorentzson. «Kaupade keskmise hinna langetamisega tahame garanteerida kliendile nii-öelda kampaaniahinnaga toidukorvi,» sõnas Lorentzson ja täpsustas, et sooduskampaaniad ei ole halvad ega kao ka kuhugi, aga olemasolev paanikamajandusel põhinev jaekettide kampaaniaprogramm pole jätkusuutlik.
«Ent praegused trendid on siinsel jaeturul tugevalt juurdunud ja arusaadavalt ei toimu muutused üleöö, aga vähemalt teeme proovi elustada üks päev korraga mõistlikul tarbimisel ja hinnatasemel tuginevat tarbimiskultuuri,» lausus Lorentzson.