Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Rimi kaasas hinnaalandus-kampaaniasse margariini

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaur Paves
Copy
Keiju margariin
Keiju margariin Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Rimi langetas püsihindade korrigeerimise sildi all kolmanda suurema tootekategooriana margariinitoodete tavahindu kümne protsendi võrra. 

Möödunud nädalatel langes kümnendiku võrra Rimis müüdava kohvi ja lastemähkmete hind. Ettevõtte sõnul on kolmenädalase perioodi jooksul pälvinud hinnaalandus tarbijate tähelepanu ja on kaasa toonud juba mõningase müügikasvu. 

Rimi Eesti tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on ettevõtte püsihindade korrigeerimise eesmärk vähendada Rimi kaupluste keskmise toidukorvi maksumust kümne protsendi võrra. 

«Muuhulgas tahame sellega muuta turu kampaanialoogikaid, mis praegu tuginevad tarbijate jooksutamisel üksikute toodete pärast ühest kauplusest teise,» ütles Lorentzson. «Kaupade keskmise hinna langetamisega tahame garanteerida kliendile nii-öelda kampaaniahinnaga toidukorvi,» sõnas Lorentzson ja täpsustas, et sooduskampaaniad ei ole halvad ega kao ka kuhugi, aga olemasolev paanikamajandusel põhinev jaekettide kampaaniaprogramm pole jätkusuutlik.

«Ent praegused trendid on siinsel jaeturul tugevalt juurdunud ja arusaadavalt ei toimu muutused üleöö, aga vähemalt teeme proovi elustada üks päev korraga mõistlikul tarbimisel ja hinnatasemel tuginevat tarbimiskultuuri,» lausus Lorentzson. 

 ütles Lorentzson. «Kaupade keskmise hinna langetamisega tahame garanteerida kliendile nii-öelda kampaaniahinnaga toidukorvi,» sõnas Lorentzson ja täpsustas, et sooduskampaaniad ei ole halvad ega kao ka kuhugi, aga olemasolev paanikamajandusel põhinev jaekettide kampaaniaprogramm pole jätkusuutlik. «Ent praegused trendid on siinsel jaeturul tugevalt juurdunud ja arusaadavalt ei toimu muutused üleöö, aga vähemalt teeme proovi elustada üks päev korraga mõistlikul tarbimisel ja hinnatasemel tuginevat tarbimiskultuuri,» lausus Lorentzson. 
Tagasi üles