Starbucks tegi Hiinas nigela tulemuse ja loobus selleks aastaks tulemuste prognoosimisest, kuid aktsia hüppas 9,8 protsendi võrra, 81,64 dollarini.
Vastukäiv tulemus viskas Starbucksi aktsia üles
USA kohvikukett püüab teenida hiinlaste kasvava kohvihuvi pealt, kuid Hiinas kukkus kvartali müük aastaga 23 protsenti. Hiinas lõid tulemust karmid koroonapiirangud.
Seevastu Põhja-Ameerikas kasvas müük 12 protsenti, kuid sellest ei piisanud Hiina languse ületamiseks, kirjutab Reuters.
«Ma olen veendunud, et Starbucksi Hiina müük ületab kunagi USA äri,» ütles ettevõtte juhatuse esimees Howard Schultz. Ta märkis, et tema juhatuse esimehe töö jääb ajutiseks ja ta loodab oma ameti üle anda 2023. majandusaasta esimeses kvartalis.
Ettevõtte käive kasvas aastaga 6,67 miljardilt dollarilt 7,64 miljardini. Analüütikud lootsid 7,59 miljardi dollari suurust käivet.