Noor eestlane hakkas Amazonis müügihaiks (1)

Liina Laks
, majandusajakirjanik
Copy
Karl Puuderselli eesmärk on ehitada üles bränd, mille saaks mitmekordse hinna eest suurele ettevõttele maha müüa.
Karl Puuderselli eesmärk on ehitada üles bränd, mille saaks mitmekordse hinna eest suurele ettevõttele maha müüa. Foto: Eero Vabamägi

Karl Puudersell lõi kaks aastat tagasi Amazoni-äri, millega suudab ennast ära elatada. «Pärast gümnaasiumi ja kaitseväge hakkasin mõtlema, mida eluga edasi teen. Oli kaks valikut: kas hakata professionaalseks pokkerimängijaks või teha oma äri. Kirjutasin mõlema plussid-miinused üles ja kuna pokkerimängus sõltuks teenistus sellest, palju aega selle peale kulutan, siis seda ma ei tahtnud – otsisin varianti, kus ärilist sissetulekut oleks võimalik saada ka magades,» rääkis Puudersell.

Tänapäevane Amazoni-ärimees on eelkõige andmeanalüütik: enne kui asjaga pihta hakata, võetakse appi terve hulk programme, mis aitavad teha analüüsi, mida Amazonis parasjagu ostetakse ja millega pole üldse mõtet turule tulla. Üks laialdast kasutust leidnud tööriist on Helium 10: selle abil saab kohe selgeks, mida parasjagu kõige rohkem müüakse, milline on ühe või teise toote käive, kas nõudlus nende järele suureneb või väheneb ja milline on marginaal.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles