Kui Liivik oma kohustusi ei täida, on Hüva sõnul prokuratuuril kohustus menetlus uuendada ja siis kriminaalmenetlus jätkub.
Poodnik endal süüd ei näinud
Hüva sõnul otsustati oportuniteedi kasuks mitmel põhjusel. «Üldmenetluse korral oleksid kõik 109 inimest protsessi kaasatud ning palju aega oleks kulunud nende kõigi küsitlemiseks. Muu hulgas oleksime raisanud ka kahtlustatava rahalisi vahendeid, pigem peaks ta neid kasutama kannatanutele raha tagastamiseks,» rääkis Hüva. Suurim summa, mis ühele inimesele tagastada tuleb, on üle 2000 euro.
Hüva sõnul Liivik ennast süüdi ei tunnistanud, kui kahetses, et nii paljud inimesed oma rahast ilma jäid. «Tema lühike vastus oli, et äririsk realiseerus ja ta kõigest hingest proovis seda asja käima saada. Ta ei suutnud piisavalt kasumit teenida, kuna edasimüügi hind oli väikese kasumimarginaaliga. Ta ei jõudnud kunagi sellise käibeni, et olla piisavalt plussis.»
Tunnustusest allakäiguni
E-poega ei olnud asjad lootuseltult kehvad kogu aeg. 2018. aasta novembris sai ettevõte Äripäevalt Gaselli tiitli, mis tähendab, et nad on kolme aasta jooksul kasvatanud kasumit ja käivet kokku rohkem kui 50 protsenti.
2019. aastal oli ettevõtte käive üle 3 miljoni euro ning parematel päevadel oli seal palgal kümme inimest.
2019. aastal aga hakkasid asjad viltu vedama. Juba siis kirjutas Postimees, et tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) on saanud palju kaebusi seoses veebipoega Reset.ee. Tarbijad tellisid veebipoest kauba, kuid kaupleja ei suutnud seda lubatud aja jooksul kätte toimetada. Juhul, kui inimene otsustas seepeale lepingust taganeda, siis venitas kaupleja ebamõistlikult kaua raha tagastamisega.