Kellogg's tahab, et suhkrused hommikuhelbed jääksid poes nähtavaks

Tarbija24
Copy
Kellogsi karbid.
Kellogsi karbid. Foto: SWNS/ Scanpix

Suurbritannias on inimeste tervisele mõeldes plaanis paigutada kauplustes ohtra suhkru, soola ja rasvasisaldusega toidud nii, et need esimese hooga silma ei torka. Hommikuhelveste tootja Kellogg's on sellele vastu.

Oktoobrist piiratakse Suurbitannias liiga suhkruste, soolaste või rasvaste toitude reklaami ja müüki. Nii ei tohi neid panna kaupluses silmatorkavale kohale ning see peaks vähendama taoliste kaupade müüki, vahendab BBC.

Selliste vahenditega on plaanis ohjata elanike kaaluprobleeme. 

Kellogg'si hinnangul ei võeta seejuures arvesse, et enam kui 90 protsendil juhtudest tarbitakse nende tooteid piimaga ning sellisel juhul on suhkrusisaldus 100 grammis toiduportsus oluliselt väiksem. Ilma piimata võib suhkrut helvestes olla koguni rohkem kui kolmandik. 

Näiteks Kellogg'si toodetud Frostiesi hommikuhelvestes on 100 grammi kohta suhkrut 37 grammi, Froot Loopsi hommikusöögis on 25 grammi. 100 grammis Kellogg's Smacksi maisihelvestes on suhkrut 34 grammi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles