Ühendkuningriigis kasvanud kulud on pannud inimesi oma voogedastuse tellimustest loobuma, kirjutab BBC.
Halb uudis voogedastusettevõtetele, kliendid lahkuvad kulude vähendamiseks
Kokku on tänavu esimeses kvartalis voogedastuse tellimuse tühistanud 1,51 miljon klienti, selgub turu-uuringute firma Kantar analüüsist.
Tellimuste tühistamise puhul märgiti enam kui poolel miljonil juhul põhjuseks raha kokkuhoidu, sest inimeste küttearved on kasvanud.
Umbes 58 protsendil kodudest on vähemalt üks tasuline voogedastuse tellimus.
Koroona ja sellest tingitud koju jäämiste ajal kasvasid Netflixi, Disney+ ja Amazon Prime tellimused.
Kui 2021. aasta esimesel kolmel kuul märkisid kunded teenuse lõpetamise põhjusena 29 protsendil vajadust kulusid kokku hoida, siis nüüd on see põhjus jõudnud 38 protsendini.
Kantari hinnangul on hakanud pered tõsiselt määrama kulutamise prioriteete.
Lisaks lahkujateprobleemile oli tänavu esimeses kvartalis ka kõigi aegade väiksem uute liitujate arv.
Investorid lootsid, et liitumine hoogustub taas, mis kergitas Netflixi aktsiat. Netflix tunnistas, et Disney, Apple’i, Amazoni ja HBO poolt kasvab konkurents.
Kantari hinnangul on üheks võimaluseks tulude suurendamisel reklaami müük, kuid ajalooliselt on Netflix sellest kindlalt eemal seisnud. Samas Netfilxi finantsjuht Spencer Neumann valas õli tulle, öeldes märtsis, et nende ettevõttes pole reklaamivastast suhtumist.
Netflixi aktsia on aasta algusest langenud 43,4 protsenti.