Ettevõtete tippjuhtidel, rääkimata siis personalitöötajatest, tuleb aastas läbi vaadata tuhandeid elulookirjeldusi ja motivatsioonikirju. Mõnikord võib igati hea motivatsioonikiri jääda väikese asja taha – edu või ebaedu põhjuseks võib osutuda kasutatud kirjastiil ehk font.
Lihtne nipp võib aidata tööle saada: isegi kasutatud kirjastiil võib mängida olulist rolli
Tööotsinguportaali The Ladders andmetel kulutatakse esmaseks motivatsioonikirjade vaatluseks kõigest 7,4 sekundit.
Parimad kaaskirjad on värbajate sõnul selgelt struktureeritud, vahepealkirjadega ja kirjutatud selge fondiga.
Mingis ekstreemses kirjastiilis kaaskiri võib leida kohe tee prügikasti, kuna sageli kasutatakse protsessi kiirendamiseks automaatset süsteemi ja seal piisab probleemiks kasutatud kirjastiilist. Piisab, kui seda pole süsteemis ja ongi kõik.
CNBC Make It toob välja seitse soovitatavat fonti. Nendeks on Arial, mis sobivat eriti juhul, kui tahetakse saavutada edu loovalal või turunduses. Paljud peavad väga loetavaks Georgiat, mistõttu ka New York Times kasutab just seda kirjastiili. Helvetica tundub paljudele elegantne ja moodne. Tahoma võiks sobida neile, kes soovivad läbi lüüa tarkvara kirjutamisega. Resume Writing Services juhatuse esimehe isiklik lemmik on vana hea Times New Roman. Trebuchat MS sobiks esimesele töökohale kandideerijale, kus vaid üks lehekülg tuleb täita kogemuste, oskuste ja saavutustega. Kui aga kirjutada on palju, siis väikeses kirjas või arvutiekraanilt on mõnus lugeda Verdanas kirjutatut.
Tähelepanu tasub ka pöörata kirja suurusele. Nimi peaks päises olema suurusega 18–24 punkti. Vahepealkirjad võiksid olla suuruses 12–16 ja tekst 10–12.
Loomulikult on kõige tähtsam tööandja silmis võitmiseks kogemus ja oskused, kuid õiges suuruses selge kirjastiili kasutus võiks suurendada eduvõimalusi.