Dzintars alustab laienemist Eesti turul

PM Majandus
Copy
Anastasija Udalova.
Anastasija Udalova. Foto: Erakogu/ Aiga Redmane

Läti legendaarse kaubamärgi Dzintars omanik H. A. Brieger on välja töötanud 58 toodet ning ettevõtte käive ulatus 2 miljoni euroni. 

Eesti moodustab praegu 25% H. A. Briegeri ekspordist ning ettevõte on alustanud ulatuslikku laienemist Eesti turul.

«Viimane aasta on olnud nagu sprint, tõkkejooks ja maraton korraga,» lausus H. A. Briegeri tegevjuht ja kaasomanik Anastasija Udalova. «Ükski etapp tootmis- ja turundusprotsessis ei lubanud meil lõõgastuda: alates tootmisprotsessi käivitamisest ja intensiivsest uute toodete esitlus- ja testimisprotsessist kuni uute liinide ja tootekategooriate lisamiseni.»

Rääkides Dzintarsi eelseisvast laienemisest Eestis pärast turule naasmist 2021. aasta lõpus, mainis Udalova, et Eesti turg on Läti omast väga erinev just nüansside ja väljakutsete poolest. Sellele vaatamata vaatab ettevõte siiski suure optimismiga tulevikku. 

Ettevõtte Riia tehas on 12 kuuga tootnud ligi 1,5 miljonit ühikut ehk 150 tonni tooteid. Kõige populaarsemad Dzintarsi tooted on huulepalsamid, kätekreemid ja universaalkreem Nīca (endine Niveja). Uute toodete hulgas on valik hambapastasid, nende seas rabarbri- ja musta sõstra maitseline.

Dzintarsi tooteid müüakse Läti siseturul jaekettides ja apteekides, samuti Gruusias (43% ekspordist), Eestis (25%), Leedus (16%), Suurbritannias ja teistel eksporditurgudel. Märkimisväärne osa müügist tuleb ka e-poest.

Dzintarsi valikus on 58 toodet, sealhulgas huulepalsamid, käte- ja kehakreemid, šampoonid ja juuksepalsamid, dušigeelid, vedelseebid, päikesekaitsekreemid, hambapastad ja näohooldussarjad.

1849. aastal asutatud H. A. Brieger kuulub aastast 2020 Oleg Ossinovski ettevõttele Skinest Group ja Läti ettevõtjale Anastasija Udalovale. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles