Mis on saanud EASi koroonakampaania rahast?

Liina Laks
, majandusajakirjanik
Copy
Nn turvamärgise kasutamine söögikohas
Nn turvamärgise kasutamine söögikohas Foto: Ain Liiva

Koroonakriisi harjal mõeldi välja kampaania, mis pidi rahva turismiettevõtetesse meelitama. Mis sellest saanud on?

EASis mõeldi eelmise aasta lõpus välja kampaania «Siin on turvaline», mis pidi inimesed turismiasutustesse meelitama ja piirangutest tingitud majandusmõju leevendama.

Kampaaniat rahastas EAS ning kampaania läks maksma 100 000 eurot pluss käibemaks.

EASi ja KredExi ühendasutuse turismiarenduskeskuse direktori Liina Maria Lepiku sõnul on tänaseks märgise kampaania lõppenud. «Kampaania kestis ägedal viiruseperioodil detsembri lõpust veebruari lõpuni. See märgis on jätkuvalt täiesti olemas ja üle Eesti rohkem kui tuhandel turismiettevõttel ning soovijad saavad sellega liituda ka praegu. Märgise lubaduseks on jälgida viiruse hetkeolukorda ja vastavalt sellele oma teenusepakkumist kujundada.»

Lepik ütles, et praegu on koroonapiirangud värskelt kadunud, kuid viirus on näidanud, et käib lainetena. «Keegi ei tea, mis saab sügisel. Paljud ettevõtted on lisaks valitsuse korralduste järgimisele uuendusi teinud: kaasajastanud ventilatsioonisüsteeme, ümber kujundanud teenusepakkumist ja soetanud ka lisavarustust (nt Eesti «koroonakindlaima» hotelli Nordic Hotel Forumi Respiray «kraed», mis asendavad maski). Neile ettevõtetele, kes seda soovivad, on märgis heaks võimaluseks oma turvalist teenusepakkumist esile tõsta, kui viirus taas jõudu kogub. Märgis kestab nii kaua, kui ettevõtted selle järgi vajadust tunnevad,» ütles Lepik.

Lepiku sõnul nägi kampaaniat eri kanalites 650 000 inimest. «Kuna kampaania eesmärk oligi nähtavus ja märgise kuvandi kinnistamine, siis võib öelda, et vähemalt korra nägi märgist ja selle sõnumit vähemalt iga teine Eestimaal elav inimene,» ütles Lepik.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles